Bine ati venit!

line_separator

Decembrie 2017
LMMJVSD
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

line_separator
line_separator


line_sep

Ordinul Asistenților Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenților Medicali din România

- Filiala Galați -

line_sep

ANUNŢ IMPORTANT!
ÎNSCRIEREA LA PROGRAMELE DE SPECIALIZARE A ASISTENŢILOR MEDICALI!!!


Potrivit Ordinului 942/2017 şi a Normelor de organizare şi desfăşurare a programelor de specializare în vederea reconversiei profesionale, precum şi în vederea dezvoltării abilităţilor profesionale pentru asistenţii medicali generalişti, moaşe şi asistenţii medicali, SNSPMPDSB va efectua înscrierile pentru TOATE programele de specializare începând cu data de 15 ianuarie 2018!!!

Pentru programele de specializare în vederea reconversiei profesionale Radiologie, imagistică medicală, Laborator, Nutriţie şi dietetică, Balneofizioterapie, Igienă şi sănătate publică care s-au organizat în baza ordinului MS 613/2013, înscrierile se sistează până pe data de 15 ianuarie 2018.

Înscrierile pentru aceste programe efectuate până la data de 1.10.2017 rămân valabile, cu menţiunea că după 15 ianuarie 2018 documentele depuse vor fi reevaluate şi completate conform Regulamentului de înscriere pentru specializări care va fi afişat pe site-ul SNSPMPDSB www.snspms.ro la o dată ulterioară, dar nu mai târziu de 1 ianuarie 2018.

Toate programele de specializare vor începe în luna Septembrie a anului universitar 2018-2019, şi se vor derula la nivel naţional, în centrele de pregătire propuse de responsabilii naţionali de program.

________________________________________

În conformitate cu Ordinul M.S. nr. 942/25 august 2017 pentru aprobarea "Normelor de organizare şi desfăşurare a programelor de specializare în vederea reconversiei profesionale, precum şi în vederea dezvoltării abilităţilor profesionale pentru asistenţii medicali generalişti, moaşe şi asistenţii medicali", vă aducem la cunoştinţă noile conditii de înscriere şi participare la programele de specializare, după cum urmează:

1. La programele de specializare pentru reconversie profesională participă asistenţii medicali generalişti şi asistenţii medicali de pediatrie încadraţi pe posturi în specialitatea respectivă;
2. Solicitarea către SNSPMPDSB pentru a participa la un program de specializare este făcută de către unităţi sanitare publice sau private şi autorităţi locale, pentru persoanele nominalizate de acestea;
3. Participarea la programele de specializare a asistenţilor medicali generalişti, moaşelor şi asistenţilor medicali încadraţi cu contract individual de muncă se face în conformitate cu prevederile art. 192-200 din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
4. Taxa de instruire se suportă de angajator, conform prevederilor art. 194 alin. (2) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, sau finanţarea poate proveni din alte surse;
5. Taxa de instruire se restituie integral atunci când cursantul se retrage cu cel puţin 24 de ore înainte de începerea programului şi în procent de 75% dacă cursantul se retrage după începerea cursului;
6. Salariaţilor care beneficiază de cursul de specializare le sunt aplicabile prevederile art. 198 din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

După repartizarea participanţilor pe centre de pregătire, tabelele nominale vor fi afişate pe acest site.

Dosarul complet de înscriere pentru fiecare participant se va depune la o dată şi la o locaţie care vor fi anunţate ulterior.

Dosarul va cuprinde următoarele documente în copie:
1. diplomă sau certificat de absolvire care atestă specialitatea de asistent medical generalist sau de pediatrie;
2. certificat de membru şi aviz anual de liberă practică;
3. carte de identitate;
4. dovada plăţii taxei de participare (taxa de participare/cursant va fi afişată pe site);

Dosarele incomplete vor fi respinse.
Pentru participarea la programele organizate/desfăşurate de CNDPDS se va achita taxa de participare/certificare în:
-contul SNSPMPDSB şcoala Naţională de Sănătate Publică, Management şi Perfecţionare în Domeniul Sanitar Bucureşti, Str. Vaselor nr. 31, Sector 2, cod poştal 021253
-CONT IBAN RO80TREZ70220F335000XXXX, Trezoreria Sector 2,
-CIF 26328134

line_sep

Filiala Galati a Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România a definitivat agenda de cursuri pentru luna NOIEMBRIE 2017.


Inscrierea la cursul ales si achitarea lui se face anterior la sediul OAMGMAMR Galati sau la reprezentantii OAMGMAMR din spitale.


Data începerii cursului - Denumirea cursului

- 21.11.2017 - 23.11.2017 - Resuscitarea Cardio - Respiratorie

- 24.11.2017 - 26.11.2017 - Nutritia de-a lungul ciclului de viata - de la nou-nascut la persoanele varstnice

Pentru mai multe detalii şi înscrieri sunaţi la sediul OAMGMAMR
Filiala Galaţi
Nr. Telefon: 0336/802521.


line_sep

ANUNŢ IMPORTANT
-
ELIBERAREA AVIZELOR DE LIBERĂ PRACTICĂ PENTRU ANUL 2018 !


Începând cu data de 01.11.2017 , OAMGMAMR filiala GALAŢI va derula activitatea de eliberare a Avizului anual pentru anul 2018 pentru autorizarea exercitării profesiei de asistent medical generalist/ asistent medical din specialităţile paraclinice/ moaşă licenţiată, în condiţiile legilor şi Hotărârilor in vigoare.

Acordarea avizului pentru anul 2018 se face în baza depunerii de către solicitant la sediul filialei a următoarelor documente:
- copia poliţei de asigurare de răspundere civilă pentru greşeli în activitatea profesională (asigurare de malpraxis), valabilă pentru perioada 01.01.2018 - 31.12.2018, (se păstrează limitele aplicate şi în anul 2017), respectiv valoarea minimă a poliţei este:
a)10.000 EURO pentru asistenţii medicali generalişti/asistenţii medicali din specialităţile paraclinice /moaşe care îşi exercită profesia în unităţile sanitare cu paturi; Plafoanele pentru asigurările de malpraxis sunt aceleaşi - minim 10.000 euro pentru toţi asistenţii din SAJ, Unităţi de dializă, CREŞE, DGASPC, Clinici private de chirurgie, clinici de chirurgie buco-maxilo-facială şi alte clinici cu tehnici / investigaţii invazive;
b) 4.000 EURO pentru asistenţii medicali generalişti/asistenţii medicali/moaşe care îşi exercită profesia în cabinete de medicină primară, clinici private, Laboratoare private, clinici de imagistica private, clinici de balneofizioterapie private, cabinete medicale individuale, cabinete de stomatologie, etc;
c) 2.000 EURO pentru asistenţii medicali din FARMACIILE CU CIRCUIT DESCHIS şi pentru asistenţii medicali de IGIENA şi SANATATE PUBLICA
- Extras din Revisal la zi (Raport per salariat) semnat, ştampilat şi datat de către angajator (eliberat în săptămâna în care se depune dosarul) - excepţie fac asistenţii medicali din unităţile sanitare care reţin si virează cotizaţia reţinută lunar pe statul de plată;
- numărul minim de 30 credite EMC realizat în anul 2017 din care 15 credite trebuie obţinute obligatoriu printr-un curs in specialitate.

Conform Programului National EMC si Metodologiei EMC aprobată de Consiliul Naţional al OAMGMAMR cursul de Resuscitare Cardio-Respiratorie este obligatoriu o dată la fiecare 5 ani ( in primul an de activitate profesionala si obligatoriu o dată la fiecare 5 ani ) Se vor depune doar acele certificate, diplome, atestate etc. pentru cursuri/manifestări, altele decât cele organizate de OAMGMAMR filiala Galaţi, precum şi chitanţele de plata nominale ( individuale ) ale abonamentelor integrale la revista "Ars Medica", "Viaţa Medicală", Farmacist.ro, etc );
- dovada plăţii cotizaţiei de membru OAMGMAMR pentru anul 2017 şi plata in avans pentru cel puţin 6 luni din anul 2018 - pentru cei cărora NU li se reţine lunar cotizaţia de membru pe statul de plată şi NU se virează lunar în contul organizaţiei OAMGMAMR Galaţi.
- Certificatul de membru - în original - Numai pentru cei care au absolvit o nouă formă de studii în specialitate sau o nouă specializare si vor depune o copie legalizată după diploma de studii;
- copie a documentelor care atestă întreruperea de activitate, după caz;
- Adeverinţă de la angajator care atestă întreruperea de activitate (concediu fără plată, concediu pentru îngrijirea copilului până la vârsta de 2-3 ani, concedii medicale pentru o perioadă continuă mai mare de 6 luni dintr-un an), după caz.
- copie după actele care atestă alte schimbări;
- copie după Cartea de identitate ( dacă s-a schimbat in cursul anului 2017 cartea de identitate ) pe care se va nota numărul de telefon valabil si adresa de e-mail
NOTĂ: Asistenţii medicali pensionari care îşi continuă activitatea in sistemul de sănătate privat, vor depune şi Certificatul A5 cu menţiunea "NORMAL PSIHIC şi CLINIC SĂNĂTOS = APT să profeseze ca asistent medical" (se solicită anual) în vederea eliberării avizului.
Eliberarea Certificatelor de membru si a Avizelor de libera practica se va face in termen de 15 zile lucrătoare de la depunerea documentelor numai titularului de drept sau unui împuternicit cu procura notariala, pe baza de semnătura.
Avizul anual de libera practică se va elibera numai daca sunt îndeplinite condiţiile conforme cu legislaţia in vigoare si cu Hotărârile Consiliului Naţional al OAMGMAMR.

Toate documentele depuse în copie vor avea menţiunea "conform cu originalul" şi semnătura titularului.
Orice modificare în Registrul Unic Naţional de evidenţa şi/sau pe Certificatul de membru al OAMGMAMR Se va face numai cu acte doveditoare.

Daniela Artimof
Preşedinte OAMGMAMR Galaţi


line_sep

Văzând Referatul de aprobare al Centrului de resurse umane în sănătate publică nr. FB 8.199 din 21.08.2017,
având în vedere prevederile art. 40 alin. (2) lit. a) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 144/2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moaşă şi a profesiei de asistent medical, precum şi organizarea şi funcţionarea Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România, aprobată cu modificări prin Legea nr. 53/2014, cu modificările şi completările ulterioare,
în temeiul art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare, ministrul sănătăţii emite prezentul ordin.


Art. 1. -

Se aprobă Normele de organizare şi desfăşurare a programelor de specializare în vederea reconversiei profesionale, precum şi în vederea dezvoltării abilităţilor profesionale pentru asistenţii medicali generalişti, moaşe şi asistenţii medicali, prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. -

La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă:
a) Ordinul ministrului sănătăţii şi familiei nr. 66/2002 pentru aprobarea Normelor privind obţinerea specializărilor şi competenţelor pentru asistenţii medicali şi alte categorii de personal sanitar cu pregătire postliceală sau medie, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 123 din 15 februarie 2002, cu modificările şi completările ulterioare;

b) Ordinul ministrului sănătăţii nr. 613/2013 privind aprobarea Normelor de organizare şi desfăşurare a programelor de pregătire pentru obţinerea specializărilor în domenii complementare specialităţii de bază de către asistenţii medicali generalişti şi asistenţii medicali de pediatrie, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 285 din 21 mai 2013, cu modificările şi completările ulterioare.

Art. 3. - (1) Specializările obţinute anterior intrării în vigoare a prezentului ordin rămân valabile.

(2) La data intrării în vigoare a prezentului ordin, programele de pregătire pentru obţinerea specializărilor în domenii complementare specialităţii de bază de către asistenţii medicali generalişti şi asistenţii medicali de pediatrie, aflate în curs de derulare, se finalizează în condiţiile prevăzute de Ordinul ministrului sănătăţii nr. 613/2013, cu modificările şi completările ulterioare.

Art. 4. -

Centrul de resurse umane în sănătate publică, Şcoala Naţională de Sănătate Publică, Management şi Perfecţionare în Domeniul Sanitar Bucureşti, Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România şi celelalte instituţii implicate vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Art. 5. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul sănătăţii,
Florian-Dorel Bodog

Bucureşti, 21 august 2017.
Nr. 942.

NORME
de organizare şi desfăşurare a programelor de specializare în vederea reconversiei profesionale, precum şi în vederea dezvoltării abilităţilor profesionale pentru asistenţii medicali generalişti, moaşe şi asistenţii medicali


 Download HOTĂRÂRE Nr. 942 din august 2017


line_sep

ANUNŢ
În atenţia membrilor OAMGMAMR GALAŢI


Vă informăm că documentele solicitate de dumneavoastră se întocmesc şi se eliberează de către conducerea Filialei OAMGMAMR GALAŢI, în termen de 30 de zile de la data înregistrării cererii la secretariatul instituţiei.

line_sep

HOTĂRÂRE Nr. 20/2017 din 19 mai 2017
pentru aprobarea Metodologiei privind întocmirea şi eliberarea certificatului de status profesional curent pentru asistenţii medicali generalişti, moaşe şi asistenţii medicali
EMITENT: ORDINUL ASISTENŢILOR MEDICALI GENERALIŞTI, MOAŞELOR ŞI ASISTENŢILOR MEDICALI DIN ROMÂNIA
PUBLICATĂ ÎN: MONITORUL OFICIAL NR. 502 din 30 iunie 2017



 Download HOTĂRÂRE Nr. 20/2017 din 19 mai 2017

line_sep

ANUNŢ IMPORTANT

Vă anunţăm că SEDIUL NOU al OAMGMAMR Galaţi, este în Str. BRĂILEI nr. 31, nivelul 2, în Centrul de Afaceri ( fosta Sucursală a Băncii Raiffeisen, lângă Sucursala BRD )
Numerele de telefon şi fax sunt aceleaşi: 0336802521; 0336802522.

NEPI

Programul cu publicul se va desfăşura în zilele de marţi, miercuri, joi, de la ora 9 la ora 15, iar în ziua de luni de la ora 9 la ora 17. Vineri nu se va lucra cu publicul.

Programul cu publicul se va relua din data de 12 IANUARIE 2016, conform orarului de mai sus.

Pentru intrarea în clădire veţi suna la INTERFONUL situat lângă uşa exterioară de acces în clădire, unde scrie cu majuscule OAMGMAMR.
Şi vi se va deschide uşa din interiorul sediului ( ca la orice interfon de bloc).

Expedierea documentelor către OAMGMAMR GALAŢI se va face la noua adresa de mai sus.


line_sep

RECUNOAŞTEREA CALIFICĂRILOR OBŢINUTE ÎN ROMÂNIA

În conformitate cu Legea 278/2015, Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România, în calitate de autoritate competentă, întocmeşte şi eliberarează documentele (certificate etc) necesare recunoaşterii în scop profesional a titlurilor româneşti de calificare de asistent medical generalist, de moaşă şi de asistent medical, în celelalte State Membre UE.

Începând cu data de 17.01.2016, cererile de eliberare a documentelor necesare recunoaşterii în scop profesional a titlurilor româneşti amintite, însoţite de documentele corespunzătoare, se depun la filiala judeţeană a OAMGMAMR GALAŢI , la care solicitantul este membru. În cazul în care solicitantul nu a dobândit calitatea de membru al OAMGMAMR, cererea se depune la filiala OAMGMAMR pe a cărui rază teritorială domiciliază.

Documentele de recunoaştere vor fi întocmite la nivelul structurii de specialitate a OAMGMAMR Naţional, iar în termen de 30 de zile de la înregistrarea dosarului complet, vor fi ridicate de către solicitanţi de la filiala judeţeană a OAMGMAMR la care aceştia au depus cererea, personal sau de către un împuternicit, prin procură notarială.

În vederea informării persoanelor interesate, pe site-urile filialelor judeţene ale OAMGMAMR vor fi publicate periodic, listele cu numele solicitanţilor pentru care au fost întocmite documentele respective, în vederea eliberării.

Documentele necesare:

1. Descarcă  Download Cerere-tip

2. Descarcă  Download Model adeverinţă angajator

3. Descarcă documentele necesare pentru:

3.1.  Download Titluri de calificare de Asistent Medical Generalist pentru care NU se cere experienţă profesională

3.2.  Download Titluri de calificare de Asistent Medical Generalist pentru care SE CERE experienţă profesională

3.3.  Download Alte titluri de calificare de asistent medical

3.4.  Download Titlul de calificare Moaşă - pentru care NU se cere experienţă profesională

3.5.  Download Titlul de calificare de Asistent medical de Obstetrică-Ginecologie OG pentru care SE CERE experienţă profesională


line_sep

Important !
În atenţia asistenţilor medicali generalişti, moaşelor şi asistenţilor medicali care doresc să exercite profesia într-un Stat Membru UE

ANUNŢ



            În conformitate cu prevederile art.III alin.(1) din Legea nr.278/2015 din 25 noiembrie 2015 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 144/2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moaşă şi a profesiei de asistent medical, precum şi organizarea şi funcţionarea Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România,activităţile de atestare a titlurilor româneşti de calificare de asistent medical generalist, de moaşă şi de asistent medical sunt preluate de către Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România.

            În acest sens:

- până la data de 15.12.2015 inclusiv cererile de eliberare a documentelor necesare recunoaşterii calificărilor româneşti de asistent medical generalist, de moaşă şi de asistent medical în celelalte state membre UE se depun la direcţiile de sănătate publică judeţene respectiv la Direcţia de Sănătate Publică a Municipiului Bucureşti;

- în perioada 16.12. 2015 - 08.01.2016 se sistează depunerea solicitărilor din motive organizatorice;

- începând cu data de 11.01.2016 cererile se vor depune la filiala OAMGMAMR la care solicitantul este membru sau la filiala OAMGMAMR în a cărei rază teritorială acesta domiciliază pentru solicitanţii asistenţi medicali generalişti, moaşe sau asistenţi medicali care nu au dobândit autorizarea în profesie.

line_sep

Legea nr. 278/2015 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 144/2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moasa si a profesiei de asistent medical, precum si organizarea si functionarea Ordinului Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali din Romania - publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 884 din 25 noiembrie 2015.


 Download Legea nr. 278/2015 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 144/2008

line_sep

ANUNŢ IMPORTANT!


            Conducerea filialei OAMGMAMR Galaţi a hotărât iniţierea proiectului prin care se oferă un curs de Educaţie Medicală Continuă GRATUIT, în fiecare an, achitat din fondurile filialei pentru membrii săi, începând din anul 2016.

            La cursurile organizate fără taxă de înscriere, pot participa gratuit numai membrii filialei OAMGMAMR Galaţi, care sunt cu plata cotizaţiei de membru la zi şi care nu au restanţe în realizarea creditelor EMC din anul 2015 ( din anul precedent ).



PREŞEDINTE O.A.M.G.M.A.M.R. - GALAŢI
Asist. Med. Princ. Licenţiat ARTIMOF DANIELA

line_sep

METODOLOGIE REATESTARE


În conformitate cu prevederile art. 18 din OUG 144/2008, asistenţii medicali generalişti, moaşele şi asistenţii medicali care întrerup activitatea profesională pentru o perioadă mai mare de 5 ani vor fi reatestaţi, în vederea reluării activităţii.

Reatestarea competenţei profesionale a asistenţilor medicali generalişti, moaşelor şi asistenţilor medicali în vederea exercitării profesiei se face, la cerere, de către o comisie a filialei Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România, în baza Metodologiei de reatestare a competen?elor profesionale a asistenţilor medicali generalişti, moaşelor şi asistenţilor medicali, adoptată prin Hotărârea Consiliului naţional nr. 32/ 2009.

- http://www.oamr.ro/hotarare-nr-32-din-11-decembrie-2009-privind-aprobarea-metodologiei-de-reatestare-a-competentei-profesionale-a-asistentilor-medicali-generalisti-moaselor-si-a-asistentilor-medicali/

- DESCARCA METODOLOGIE REATESTARE

- TEMATICA REATESTARE - ASISTENT MEDICAL GENERALIST
- TEMATICA REATESTARE - NUTRITIE-DIETETICA
- TEMATICA REATESTARE - LABORATOR
- TEMATICA REATESTARE - FARMACIE
- TEMATICA REATESTARE - BFKT
- TEMATICA REATESTARE - ASISTENT MEDICO SOCIAL
- TEMATICA REATESTARE - IGIENA SI SANATATE PUBLICA
- TEMATICA REATESTARE - RADIOLOGIE
- TEMATICA REATESTARE - OBSTETRICA- GINECOLOGIE


line_sep

Ordinul Ministerului Sănătăţii nr. 1454/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, de moaşă şi de asistent medical în regim independent


 Download  Descărcare Monitorul Oficial Nr. 928 din 19 decembrie 2014


line_sep

NORMELE DE ACREDITARE A FURNIZORILOR DE EDUCAŢIE MEDICALĂ CONTINUĂ



http://oammr-galati.ro/index.php?id=leg

line_sep

Site gazduit de Romarg.ro         170131 vizitatori  --© 2007 O.A.M.G.M.A.M.R. Galati--   Get Firefox!